Gastspelers

tennisclub Stekene afbeelding net en tennisracket

Spelers die geen lid zijn van de club kunnen onder bepaalde voorwaarden spelen als gastspeler:

- minstens één speler MOET lid zijn van TC Stekene.

- gastspelers moeten zich vóór aanvang van een speeluur aanmelden aan de bar !

- per gastspeler en per uur dient er €9 betaald ! (afrekenen aan de bar- indien de bar gesloten is, zorg ervoor dat het bedrag gestort is op de rekening van tennisclub Stekene BE28 0016 3137 7120)

- een gastspeler kan maximum 3 keer als gast spelen. De bedoeling van een gastspeler is immers 'te proeven' van de tennissport. Na deze beurten wordt er vanuit gegaan dat men weet al of niet te willen doorgaan met de tennissport. Indien dit het geval is kan men lid worden.

- er mag met gastspelers tijdens weekdagen niet worden gespeeld tijdens de piekuren ( 18.00 uur t.e.m. 21.00 uur )  Tijdens het weekend zijn de piekuren van 09u tot 12u).

- het terrein moet gereserveerd worden via het reserveringssysteem. Lukt dit niet (wat vaak gebeurt omdat het systeem niet altijd de gastspeler herkent), contacteer dan iemand van de bestuursleden

- er mag eveneens niet gespeeld worden met gastspelers tijdens interclub, tornooien of organisaties van de club

- gastspelers treden aan in tenniskledij en aangepast schoeisel (tennispantoffels met visgraatmotief)

- gastspelers zijn niet verzekerd tegen ongevallen tenzij ze aangesloten zijn bij Tennis Vlaanderen. Indien er een ongeval gebeurt, is het de club, waarbij de gastspeler lid is, verantwoordelijk voor de aangifte van het ongeval.