Clubkledij

Tennisclub Stekene clubkledij

Een nieuwe look op Tennisclub Stekene? Het is al weer enkele jaren geleden dat de club over eigen clubkledij beschikte. Ondertussen zijn er twee padelterreinen bijgekomen en een groot aantal nieuwe leden.

In samenwerking met Publiflex wordt er een nieuwe kledinglijn aangeboden zowel voor tennis als voor padel. Al de kledij wordt achteraan voorzien van het clublogo.

Uiteraard is dit alles vrijblijvend, maar spelen met dezelfde outfit op een interclubontmoeting of een tornooi, het oogt niet alleen fraai, maar je treedt aan als een hecht team!

Er staat op de club een kledingrek zodat je de verschillende modellen kan zien en desnoods passen.

Aanbod:

Tanktop:

Kleur: Navy, Wit, Zwart, Yellow

Prijs: €20

T-Shirt:

maat: S t/m XXL

Kleur: Navy, Wit, Zwart, Yellow

Prijs: € 20

Polo-Shirt:

Kleur: Navy-Wit, Wit-Navy, Zwart

Prijs: €30

Hoody

Kleur: Navy, Ash-Grey, Zwart

Prijs: €39

Windjack

Kleur: Navy

Prijs: €45

***************

Je kan een extra logo laten aanbrengen op textiel naar keuze. Dit zal steeds op de rug onderaan geplaatst worden. Hiervoor wordt een meerkost van €3 aangerekend. Graag uw logo doorsturen in pdf-formaat naar info@publiflex.be

Personalisatie:

Je kan ervoor kiezen om je naam te laten drukken op textiel naar keuze. Dit zal steeds op de rechtermouw gedrukt worden. Indien je dit wenst, geef dit dan aan op het bestelformulier met de naamkeuze. (meerkost €2)

Betaling

Gelieve het totaalbedrag over te maken op bankrekeningnummer BE39 9734 2178 3619 met vermelding van je naam

Levering:

Van zodra je betaald hebt, zal je bestelling verwerkt worden. Als deze klaar is, zal je een mailtje ontvangen en kan je de bestelling ophalen in 't Chalet.

Voor vragen kan je terecht op info@publiflex.be

Bestelformulier: klik hier